keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Tavataanko Intohimona Skräppäyksessä?


Tein itselleni nimilapun viikonloppua varten. Tällainen rinnuksissa sitten hillun ympäriinsä tai askartelen maanisesti pöytäpaikalla tajuamatta puhua kenellekään.

Mukaan pakkaan mahdollisimman vähän. Otan Viikko elämästä -albumin mukaan siinä vaiheessa kuin se on ja jatkan sitä - se ei ainakaan nyt ole vielä valmis - ja lisäksi osallistun yhteen Samat materiaalit -haasteeseen sekä yhteen työpajaan, joista molemmista siis tulee jonkin verran materiaaleja. Lisäksi otan skräpistämäni kuukausipakin. Eiköhän niistä jo riitä tekemistä! Kunpa vielä muistaisin etsiä kuvia mukaan...

Toivottavasti tulee tilaisuus jutella mahdollisimman monen blogitutun kanssa! :) NÄHDÄÄN!

6 kommenttia:

Pia K kirjoitti...

Mulla kävi eilen mielessä, että ois aika kurjaa huomata Vuosaaressa pakanneensa kaikkea muuta paitsi valokuvat :D (On mulle kerran meinannut niin käydäkin...)

Nähdään lauantaina ja vertaillaan pakkeja - mä en tosin vielä tiedä kuinka monta niitä otan mukaan...

Riikka Kovasin kirjoitti...

Tulossa ollaan la päiväkävijänä!

Creomi kirjoitti...

Odotan malttamattomana Viikko elämästä-albumisi näkemistä! Nähdään :)

m kirjoitti...

eiköhän niissä riitä jo tekemistä.. kiva päästä näkemään viikko elämästä -albumiasi! minä tosin jännitän ihan kamalasti, että saan vielä viime metreillä jonkun aivan kamalan vatsataudin tai influenssan..

Marie kirjoitti...

Kamala sitä viikko elämästä -albumia, olen tainnut nostattaa odotukset ihan oudolle tasolle :D Mutta totta kai sitä saa katsella.

taru76 kirjoitti...

Tavataan Intohimossa! Mun viikkoalbumiin tuolla justiin leikkailen lisäsivuja. Eihän ne riittänyt, ylläri pylläri. Muuta siinä ei vielä valmista olekaan, pelkät sivut!! Kuvat on olemassa, lajiteltu ym. ei vaan taivu aika sitä enää kasaamaan. Taidan haalia tarvikkeita sitä varten, jos kasailisin paikan päällä... Olen kyllä jo haalinut ihan liikaa muutenkin tekemistä ja tavaraa mukaan!!! Naurattaa jo valmiiksi... voi kun mä osaisinkin istua paikallani ja maanisesti askarrella : D

Ja kuka ihme tekisi mulle uuden nimilapun sen hukkuneen tilalle...